Skip to content Skip to footer

خودروهای کانورتیبلی که می توانید در سال 2024 بخرید

 

آیا به دنبال یک روباز مقرون به صرفه یا یک کشتی تفریحی لوکس هستید، در اینجا تمام راه ها برای کمی باد در موهایتان وجود دارد. تجربه رانندگی با روباز واقعا آزادی بخش است. خوشبختانه، عشق به رانندگی در فضای باز آنقدر جهانی است که گزینه های کانورتیبل در سراسر مدل ها، ساخت ها و نقاط قیمتی وجود دارد. در حالی که تعدادی از خودروهای لوکس و خاص رده بالا در این دسته قرار می گیرند، بسیاری از کانورتیبل های ( قابل تبدیل) لیست شده در زیر با قیمت کمتر از 50000 دلار در دسترس هستند. بدون مقدمه دیگر، در اینجا نگاهی به تمام خودروهای کانورتیبل که می توانید در سال 2024 خریداری کنید، آمده است.

2024 استون مارتین DB12 Volante

در حالی که دوران استون مارتین های پرقدرت V-12 دیگر به پایان رسیده است، اما اساس کلی این خودروی اسپرت افسانه ای بریتانیایی همچنان یکسان است. زمانی که استون مارتین DB12 Volante 2024 و موتور 4.0 لیتری توئین توربوشارژ V-8 با 671 اسب بخار شما را به درستی در روکش چرمی شیک آن با سرعت صفر تا 60 در 3.5 ثانیه قرار می دهد، کلاس بالا و عملکرد بالا با هم برخورد می کنند. شاید قبل از تعقیب حداکثر سرعت 202 مایل در ساعت آن، سقف را بالا ببرید، اما انصافاً، با قیمت اولیه حدود 265000 دلار، می خواهید از تمام توانایی های آن استفاده کنید.

 

آئودی A5 کابریولت 2024

برای کسانی که به دنبال ارتقاء ظاهری نسبت به ظاهر “سدان استاندارد” مدل‌های A3 و A4 هستند، آئودی A5 مدل ۲۰۲۴ گزینه مناسبی است. علاوه بر این، A5 و همتای قدرتمندتر آن یعنی S5، با توقف تولید R8، اکنون تنها مدل‌های کانورتیبل هستند که آئودی ارائه می‌کند.

آئودی A5 کابریولت با قیمت اولیه کمی کمتر از ۵۵۰۰۰ دلار در ارزان‌ترین مدل Premium Quattro خود، ورود نسبتاً مقرون به صرفه به دنیای خودروهای لوکس کانورتیبل را ارائه می‌دهد. همچنین، خروجی قدرت مناسب آن به میزان ۲۶۱ اسب بخار و ۲۷۱ پوند فوت گشتاور از طریق موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ خطی چهار سیلندر، در تست برای سرگرم کردن ما کافی بود. علاوه بر این، با مصرف سوخت ترکیبی ۲۶/۳۵ مایل بر گالن در شهر/بزرگراه، از نظر مصرف سوخت نیز نسبتاً به صرفه است. (توجه: تصویر مربوط به مدل اروپایی ۲۰۲۳ است)

 

 

آئودی S5 کابریولت ۲۰۲۴

هیجان واقعی آئودی با سقف جمع شونده با S5 کابریولت شروع می شود که پلتفرم خود را با A5 به اشتراک می گذارد، اما به لطف موتور ۳.۰ لیتری توربو V6، خروجی قدرت را به ۳۴۹ اسب بخار و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور افزایش می دهد. سیستم تعلیق سفت تر آن نسبت به A5 در تست های ما هندلینگ را به طور چشمگیری بهبود بخشید. با این حال، انتخاب S5 قیمت اولیه را به ۶۵۴۰۰ دلار افزایش می دهد. همانطور که انتظار می رود، افزودن تمام این قدرت و عملکرد با کاهش مصرف سوخت همراه است. (توجه: تصویر مربوط به مدل ۲۰۲۲ است)

 

 

بنتلی کانتیننتال GTC ۲۰۲۴

با توقف تولید رولز-رویس داون، قله مطلق لوکس کانورتیبل، بنتلی کانتیننتال GTC مدل ۲۰۲۴ است. کانتیننتال GTC “ورودی” دارای یک موتور قدرتمند ۴.۰ لیتری توئین توربو V8 با ۵۴۲ اسب بخار و ۵۶۸ پوند فوت گشتاور است. در مقابل، تریم Mulliner رده بالای GTC که از W12 توئین توربو بنتلی برای خروجی کل ۶۲۶ اسب بخار استفاده می کند. پرش از قیمت پایه ۲۶۷۰۰۰ دلار به ۳۹۱،۱۰۰ دلار برای Mulliner، از آخرین فرصت برای خرید یک بنتلی مجهز به W12 استفاده می کند، زیرا این برند اعلام کرد که پس از مدل سال ۲۰۲۴ تولید موتور ۱۲ سیلندر را متوقف خواهد کرد. برای کسانی که این فرصت را از دست می دهند، یک موتور V8 توئین توربو با ۵۴۲ اسب بخار راه بسیار خوبی برای التیام روح در هنگام عزاداری است.

 

 

بی‌ام‌و سری ۴ کانورتیبل ۲۰۲۴

راز نیست که بی‌ام‌و سری ۴ مدل ۲۰۲۴ صرف نظر از سطح تریم، یک تجربه رانندگی استثنایی است. مدل پایه ۴۳۰i کانورتیبل دارای ۲۵۵ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور و مصرف سوخت عالی ۲۵/۳۴ مایل بر گالن در شهر/بزرگراه برای مدل دیفرانسیل عقب و ۲۳/۳۳ مایل بر گالن برای نسخه با چهار چرخ متحرک است. ارتقا به M440i قابل جمع شدن، یک موتور خطی شش سیلندر توئین توربو با ۳۸۲ اسب بخار و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور و شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت در ۴.۰ ثانیه در تست  برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

بی‌ام‌و M4 کامپتیشن xDrive کانورتیبل ۲۰۲۴

بی‌ام‌و M4 کانورتیبل ۲۰۲۴ تنها در نسخه فول‌آپشن Competition xDrive در دسترس است. این خودرو با ۵۰۳ اسب بخار قدرت در نسخه ارتقا یافته Competition، شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت در ۳.۰ ثانیه (در مدل سقف سخت) و هندلینگ نمادین M-sport، نهایت عملکرد بی‌ام‌و کانورتیبل است – یک ماشین اسپرت رانندگی نهایی با سقف باز، اگر بخواهید. با این گفته، شما برای تجربه فضای باز هزینه هنگفتی پرداخت خواهید کرد، زیرا قیمت اولیه M4 کانورتیبل ۹۳،۳۰۰ دلار است. (توجه: تصویر مربوط به مدل ۲۰۲۵ بی‌ام‌و M4 Competition کانورتیبل است)

 

 
بی‌ام‌و Z4 مدل ۲۰۲۴

دیگر محصول کانورتیبل کوچک‌تر بی‌ام‌و، یعنی Z4 مدل ۲۰۲۴، مطمئناً از نظر ظاهری یک رودستر هیجان‌انگیز آلمانی به نظر می‌رسد، اما در حقیقت، از نظر عملکرد، یک ماشین نسبتاً ناامیدکننده به نظر می‌رسد. با این حال، اضافه شدن گیربکس دستی برای مدل سال ۲۰۲۴ تا حد زیادی به پس گرفتن برخی از امتیازهای واقعی یک ماشین اسپرت کمک می‌کند. حتی مدل پایه sDrive30i و موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر آن با ۲۵۵ اسب بخار قدرت، شتاب خوبی را به همراه مصرف سوخت ترکیبی EPA معادل ۲۵/۳۴ مایل بر گالن در شهر/بزرگراه ارائه می‌دهد. تریم قدرتمندتر M40i با موتور ۳۸۲ اسب بخار خطی ۶ سیلندر همچنان مصرف سوخت ترکیبی ۲۳/۳۱ مایل بر گالن در شهر/بزرگراه را مدیریت می‌کند. قیمت این مدل‌های Z4 به ترتیب از ۵۳،۶۰۰ دلار و ۶۶،۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

 

Leave a comment