Skip to content Skip to footer

بی ام و تولید، ربات های انسان نما را وارد خط تولید خودرو می کند

 

شرکت Figure، یک شرکت مستقر در کالیفرنیا که در حال توسعه ربات های انسان نمای خودکار است، اعلام کرده است که قرارداد تجاری با شرکت تولید کننده ی آمریکایی بی ام و منعقد کرده است تا ربات های چند منظوره را در محیط های تولید خودرو مستقر کند.

ربات های انسان نمای Figure امکان اتوماسیون کارهای دشوار، ناایمن یا خسته کننده در کل فرآیند تولید را فراهم می کند که در نتیجه به کارکنان اجازه می دهد تا روی مهارت ها و فرآیندهایی که قابل اتوماسیون نیستند، و همچنین بهبود مستمر در بازده و ایمنی تولید تمرکز کنند.

بنیانگذار و مدیرعامل Figure، آقای برت ادکاک گفت: “رباتیک تک منظوره برای چندین دهه بازار تجاری را اشباع کرده است، اما پتانسیل رباتیک چند منظوره کاملاً دست نخورده باقی مانده است. ربات های Figure شرکت ها را قادر می سازند تا بهره وری را افزایش دهند، هزینه ها را کاهش دهند و محیطی امن تر و سازگارتر ایجاد کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با بی ام و تولید برای ادغام هوش مصنوعی و رباتیک در تولید خودرو هستیم.”

بر اساس این توافق، بی ام و تولید و Figure رویکردی مبتنی بر نقاط عطف را دنبال خواهند کرد. در فاز اول، Figure موارد استفاده اولیه را برای به کارگیری ربات های Figure در تولید خودرو شناسایی خواهد کرد. پس از تکمیل فاز اول، ربات های Figure استقرار مرحله‌ای را در کارخانه تولید بی ام و در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی آغاز خواهند کرد.

فراتر از استقرار ربات های انسان نما در محیط تولید خودرو، بی ام و تولید و Figure به طور مشترک موضوعات فناوری پیشرفته مانند هوش مصنوعی، کنترل ربات، مجازی سازی تولید و ادغام ربات را بررسی خواهند کرد.

 

 

دکتر روبرت انگلهورن، رئیس و مدیرعامل بی ام و تولید گفت: “صنعت خودرو و همچنین تولید وسایل نقلیه به سرعت در حال تکامل است. بی ام و تولید متعهد به ادغام فناوری های نوآورانه در سیستم های تولید خود برای پیشبرد آینده ما به عنوان رهبر و پیشرو صنعت است. استفاده از راه حل های ربات چند منظوره این پتانسیل را دارد که بهره وری را کارآمدتر کند، از تقاضای روزافزون مصرف کنندگان ما پشتیبانی کند و تیم ما را قادر سازد تا روی تحولاتی که پیش روی ماست تمرکز کنند.”

 

Leave a comment