Skip to content Skip to footer

نمایشگاه اکولوژی Chery به زودی فرا می رسد!

 

نمایشگاه اکولوژی در حال نزدیک شدن است و آماده است تا یک مدل و استراتژی توسعه زیست محیطی پیشگامانه را برای کاربران جهانی خود معرفی کند.

  • شرکت چری با استفاده از محصولات با عملکرد برتر به عنوان سنگ بنای ایجاد یک اکوسیستم خودروی جدید، خود را در خط مقدم صنعت خودرو برای پیشگام بودن در الگوی جدید توسعه زیست محیطی کاربر محور قرار می دهد.
  • چری با استفاده از فناوری های کلان داده، فناوری نسل پنجم، هوش مصنوعی، رایانش ابری و سایر فناوری ها برای “اکوسیستم خودرو”، به طور استراتژیک در حال پرورش یک اکوسیستم خدمات جامع است که بر محصولات خود متمرکز است و به صنایع متعدد خدمات ارائه می دهد. این ابتکار به کاربران در ارتقاء بهره وری عملیاتی، عبور از موانع فضایی و مشارکت آسان در تجربیات تعاملی کمک می کند.

صنعت خودرو در حال گذار به عصری است که با همبستگی سریع فناوری ها در حوزه های وسایل نقلیه، انرژی، حمل و نقل و ارتباطات اطلاعاتی مشخص می شود. خط مقدم این تحول با روندهایی مانند الکتریکی شدن، اتصال بهبود یافته و ادغام فناوری های هوشمند مشخص می شود. این گذار نوید ظهور یک اکوسیستم خودروی جدید را می دهد که عمدتا توسط وسایل نقلیه انرژی جدید (NEV) و وسایل نقلیه متصل هوشمند (ICV) هدایت می شود و به عنوان یک عامل محرک کلیدی برای تحول و گسترش صنعت خودروسازی جهانی عمل می کند. مدل سنتی معامله مستقیم در بازار خودرو به تدریج در حال کاهش است و فضایی را برای الگویی باز می کند که در آن کاربران به طور فزاینده ای به عنوان نیروی محرک اصلی پویایی صنعت شناخته می شوند. در نتیجه، ایجاد یک اکوسیستم جامع خودرو به یک استراتژی کلیدی برای برندهای خودروسازی تبدیل می شود که به دنبال تضمین آینده ای موفق هستند. نمایشگاه اکولوژی با ارائه یک مدل زیست محیطی انقلابی و چارچوب استراتژیک برای کاربران جهانی آغاز به کار می کند.

 

 

پس، این “اکوسیستم” در مورد چیست؟ اساسا، شبیه این است که چگونه اتصال همه رایانه ها و تلفن ها به اینترنت را به ما می دهد و اتصال چیزهایی از دنیای واقعی به اینترنت، اینترنت اشیا را به ما می دهد. به همین ترتیب، زمانی که یک خودرو را با افراد و خدمات متصل می کنید، به چیزی می رسید که ما آن را اکوسیستم خودرو می نامیم. 

در ریتم معاصر زندگی و محیط های حرفه ای، وسایل نقلیه به طور فزاینده ای به عنوان سومین فضای زندگی برای افراد، فراتر از خانه و محل کارشان تبدیل شده اند. این انتقال نشان می دهد که خودروها فراتر از نقش سنتی خود به عنوان وسیله نقلیه صرف، به هاب های ارتباطی جدایی ناپذیری تبدیل شده اند که جنبه های مختلف زندگی روزمره را به هم متصل می کنند.

صحنه نبرد آینده صنعت خودرو بر روی اکوسیستم ها متمرکز خواهد شد، نه بر فناوری ها یا محصولات جداگانه. چری در خط مقدم این تغییر قرار دارد و با استفاده از فناوری های پیشرفته مانند کلان داده، 5G، هوش مصنوعی، رایانش ابری و موارد دیگر، یک “اکوسیستم خودرو” جامع را تقویت می کند. این استراتژی بر ایجاد یک اکوسیستم خدمات گسترده در صنعت تمرکز دارد که کارایی کاربر را افزایش می دهد و موانع در تعاملات را از بین می برد و افراد، وسایل نقلیه و سبک زندگی را با هم ادغام می کند. چری با گذار از محصولات مستقل به یک اکوسیستم به هم پیوسته، دائماً تجربیات، ارزش ها و گزینه های جدیدی را ارائه می دهد که زندگی کاربران خود را غنی می کند. چری متعهد به ارتقای رضایت عاطفی و تجربی برای تعداد بیشتری از کاربران برند چری است و یک اکوسیستم خودروی پویا و پر جنب و جوش ایجاد می کند که سرزندگی و اشتیاق را تقویت می کند.

چری در تکامل مداوم فناوری، توجه بیشتری به خلق ارزش بالاتر دارد. ارزش های مصرف کنندگان فراتر از صرف موفقیت در شغل گسترش یافته است و روندی متنوع تر را نشان می دهد. آنها در حوزه های مختلف به علایق گوناگون مشغول هستند و به دنبال ارتقای ارزش شخصی خود و اولویت دادن به تعادل بین روابط شخصی، اجتماعی و خانوادگی هستند. برای کاربران، خودرو دیگر صرفاً وسیله ای برای حمل و نقل نیست، بلکه سبک زندگی و تجلی رویاهاست.

خانواده تیگو مفاهیم عمیق “فتح” و “نگهبان” را تجسم می بخشد، خواه در برآوردن نیازهای زندگی روزمره و خواه در گسترش مرزهای زندگی. روح خانواده تیگو نه تنها در مورد خود خودروها بلکه در مورد پرورش رابطه بین افراد و خودروها است. این خودرو از کاربران در لحظات مهم خانوادگی حمایت می کند و تجربیات ظریف زندگی را به تصویر می کشد. خانواده تیگو با ویژگی های هوشمندانه پیشرفته و ویژگی های احساسی، خواسته مصرف کنندگان مدرن را برای داشتن تجربیات شخصی سازی شده، متنوع و احساسی برآورده می کند. 

نمایشگاه اکولوژی آینده که قرار است در 27 آوریل برگزار شود، با موضوع یک اکوسیستم متنوع برگزار می شود. این نمایشگاه سناریوهای زندگی مانند کمپینگ، فناوری و هوش مصنوعی را به نمایش می گذارد که کاملاً با مفهوم برند چری یعنی “پایداری، نوآوری، خانواده و همراهی” مطابقت دارد. شرکت خودروسازی چری نه تنها متعهد به ارائه تجربیات سفر راحت و آسوده به کاربران است، بلکه بر نوآوری مداوم فناوری نیز تاکید دارد. ما از شما دعوت می کنیم تا هیجان نمایشگاه اکولوژی را در 27 آوریل تجربه کنید.

 

Leave a comment