Skip to content Skip to footer

محصول جدید بی‌وای‌دی با هدف شکست رقبا معرفی شده است

 

در سال 2023، گروه چری با فروش سالانه 1,881,316 واحد، به نقاط عطف قابل توجهی دست یافت که نشان دهنده رشد سالانه 52.6 درصدی است که از نرخ رشد صنعت پیشی گرفته است.

· در سال 2023، گروه چری 937148 دستگاه خودرو صادر کرد که نشان دهنده رشد 101.1 درصدی نسبت به سال گذشته بود و 21 سال متوالی به عنوان بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین تضمین شد.

مجموع صادرات سالانه خودرو به ۹۳۷،۱۴۸ دستگاه رسید که بیانگر افزایش قابل توجه ۱۰۱.۱ درصدی نسبت به سال قبل است و برای بیست و یکمین سال متوالی، چری را به عنوان برترین صادرکننده خودرو سواری چین تثبیت کرد.

در نتیجه، تعداد کاربران جهانی خودروهای گروه چری اکنون از ۱۳ میلیون نفر فراتر رفته است که ۳.۳۵ میلیون کاربر در خارج از چین قرار دارند.

چری با معرفی محصولاتی نوآورانه مانند تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و سری eQ، بر بخش‌های مختلف تمرکز کرد. همچنین با همکاری مدل‌های اصلی مانند سری تیگو ۸، سری تیگو ۷ و آریزو ۸، چیدمان جامع “انرژی جدید و سوخت متعارف” شکل گرفت که منجر به رشد پایدار و سریع در فروش این گروه شد.

 

 

چری با شعار ” فناوری سبز، خانواده و همراهی” به عنوان ارزش‌های اصلی برند، گام‌های جهانی شدن خود را در سال ۲۰۲۳ مستحکم‌تر کرده است که منجر به افزایش مداوم نفوذ این برند شده است. در فهرست “۵۰ برند برتر تولید کننده جهانی چینی ۲۰۲۳” که به طور مشترک توسط گوگل و کانتار منتشر شده است، چری رتبه اول را در بخش خودرو به دست آورد.

چری با پایبندی به مفهوم شهروند جهانی  “در جایی، برای جایی”، مشارکت فعالانه‌ای در توسعه اقتصادی، ساخت ESG، معیشت و فعالیت‌های خیریه  بازارهای خارج از کشور دارد. در پاسخ به زلزله ۷.۸ ریشتری در ترکیه، چری ترکیه ظرف ۳۰ دقیقه اقدامات امدادی فوری را انجام داد و اولین شرکت خودروسازی محلی شد که اقدامات امدادی را انجام داد.

 

 

شرکت خودروسازی چری ۶ میلیون دلار به یونیسف (صندوق کودکان سازمان ملل متحد) برای پروژه‌های آموزش کودکان بین‌المللی اهدا کرد و تفاهم‌نامه همکاری با WWF (صندوق جهانی طبیعت) امضا کرد تا با هم برای ارتقای protection محیط‌های شکننده در سراسر جهان تلاش کنند و گرما و همراهی را از طریق مسئولیت و عشق منتقل کنند.

 

 

در سال ۲۰۲۳، بیش از ۲۰۰۰ نماینده فروش خارجی، رسانه‌های خارجی و مشتریان از بیش از ۵۰ کشور و منطقه از دفتر مرکزی چری بازدید کردند و به طور مشترک جذابیت منحصر به فرد چری را تجربه کردند.

در سال ۲۰۲۳، چری با جدیت نوآوری  را دنبال کرد و با دستاوردهای پیشگامانه “چری تکنولوژی” به تکامل شتابانی دست یافت. چری با شعار “تحول برای آینده” به طور رسمی از معماری QPower در نمایشگاه بین المللی خودرو قطر (GIMS) رونمایی کرد.

 

 

 QPower نشان دهنده 26 سال فناوری انرژی انباشته شده و جهشی از چری است. این یک راه حل قدرتمند، حرفه ای و جامع است که اشکال اصلی برق مانند ICE، PHEV، BEV و نیروی هیدروژن را پوشش می دهد. QPower دارای مزایای انرژی محور مانند “قدرت و سرعت”، “کارآمدی و سبز”، و “پر انرژی و هوشمند” است، که به طور کامل نیازهای مسافرتی سبز مالکان را از نظر عملکرد نیرو، برد، شارژ سریع و ایمنی جامع برآورده می کند.

چری برای دومین سال متوالی میزبان “روز فناوری چری” بود و آخرین دستاوردهای استراتژی فناوری آینده نگر را رونمایی کرد. این شرکت به طور جامع بر پنج حوزه فناوری اصلی تمرکز دارد و دارای بیش از ۱۴۰ آزمایشگاه فناوری تأسیس شده و در حال ساخت است. چری در زمینه معماری هیبریدی هوشمند، باتری، پیشرانه الکتریکی و موارد دیگر به فناوری‌های پیشرو دست یافته است.

 

Leave a comment