Skip to content Skip to footer

سیستم ترمز سبک و اختصاصی برای مسابقات ناسکار

 

ترمزهای PFC که به‌دلیل فناوری‌های ترمز نوآورانه خود مشهور هستند، کالیپر ZR94 را در این سری معرفی خواهند کرد. این محصول یک پیشرفت در تکنولوژی مسابقه است که دارای یک لوله متقاطع مایع داخلی قوی است

سیستم ترمز و لنت در انواع مسابقات اتومبیلرانی اهمیت زیادی دارد. فرقی نمی‎کند مسابقات فرمول‌یک باشد یا مسابقات آماتوری محلی، سیستم ترمز خودرو باید پاسخگوی سرعت بالا و عملکرد عالی در پیچ‌های تند و تیز پیست‌ها باشد. از این رو بسیاری از شرکت‌های صاحب‌نام دنیا در حوزه تولید قطعات ترمز و لنت، معمولا در این مسابقات شرکت می‌کنند و محصولات جدید خود را به‌نمایش می‌گذارند.

شرکت Performance Friction Corporation (PFC Brakes) نیز رسما با سری NASCAR Canada برای یک فصل مسابقه هیجان‌انگیز 2024 همکاری می‌کند. این همکاری یک گام مهم برای هر دو نهاد در افزایش تجربه مسابقه با فناوری پیشرفته است.

ترمزهای PFC که به‌دلیل فناوری‌های ترمز نوآورانه خود مشهور هستند، کالیپر ZR94 را در این سری معرفی خواهند کرد. این محصول یک پیشرفت در تکنولوژی مسابقه است که دارای یک لوله متقاطع مایع داخلی قوی است. این طراحی نه‌تنها به‌سیستم ترمز استحکام می‌بخشد، بلکه وزن را نیز کاهش می‌دهد که عاملی حیاتی در مسابقات است. ورودی سیال ضد چرخش علاوه‌بر بهبود عملکرد کولیس، استحکام را تقویت می‌کند و درعین حال تداخل احتمالی را به‌حداقل می‌رساند.

کالیپر ZR94 سبب کاهش وزن می‌شود و توانایی قرار دادن چندین برنامه مسابقه‌ای را دارد و برتری این فناوری را در تطبیق‌پذیری و کارایی برجسته می‌کند. این محصول یک تغییردهنده بازی است و سازگاری را در پلت‌فرم‌های مختلف مسابقه ارائه می‌دهد.

جوی ناکلز، مدیر ورزش‌های موتوری و رئیس سابق خدمه ناسکار از این سرمایه‌گذاری جدید ابراز هیجان کرد. او اظهار داشت: «ما از شراکت با سری NASCAR Canada برای فصل مسابقه 2024 هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با چنین سازمان شگفت‌انگیزی هستیم.» این مشارکت نمادی از تلفیق مهندسی موتوراسپرت برتر با دنیای هیجان‌انگیز مسابقات نسکار است.

فصل آینده با معرفی فناوری ترمزهای PFC پویاتر خواهد بود. برنامه 2024 NASCAR Canada Series قرار است شامل 13 مسابقه در 6 استان باشد که با یک مسابقه هیجان‌انگیز در پارک موتوراسپرت کانادا در روز یکشنبه، 19 مه آغاز می‌شود.

از آن‌جا که PFC Brakes فناوری پیشرفته ترمز خود را در NASCAR کانادا ادغام می‌کند، فصل 2024 آماده است استانداردهای جدیدی را در عملکرد و ایمنی مسابقه تعیین کند. این تنها یک همکاری بین دو پرچم‌دار در زمینه‌های مربوطه نیست، بلکه تعهدی برای افزایش تجربه مسابقه برای رانندگان و طرفدارانشان است.

 

Leave a comment