Skip to content Skip to footer

حضور مدیران خودرو با محصولات متنوع ام وی ام در اتو اکسپو تهران 1402

 

شرکت خودروسازی مدیران نیز برای حضور در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات ام‌وی‌ام حضور پیدا کرده است. از ویژگی‌های غرفه ام‌وی‌ام می‌توان به طراحی و ساخت جایگاه‌های اختصاصی برای نمایش محصولات جدید، طراحی مدرن و جذاب و همچنین ایجاد المان‌های بصری جذاب اشاره کرد.

یکی از محصولات جدید این شرکت ام‌وی‌ام X33 Cross است که به تازگی توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. این محصول که بر مبنای پلتفرم ایکس 22 پرو توسعه یافته است، با تغییراتی که در طراحی ظاهری و کابین تجربه کرده است، چهره‌ای خاص و جذاب دارد که نظر بازدیدکنندگان در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران را به خود جلب کرده است.

همچنین از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به آریزو 5 اسپرت اشاره کرد که نسبت به نسخه قبلی تغییراتی را در طراحی سپرها و جلوپنجره به خود دیده است. همچنین طراحی داخلی لوکس و امکانات جدید از دیگر تغییرات آریزو 5 اسپرت نسبت به نسخه قبلی است. از مهم‌ترین تغییرات در کابین این خودرو می‌توان به طراحی جدید داشبورد و تریم داخلی، فرمان دی کات، کنسول میانی و آرم رست، صندلی برقی راننده و گرم‌کن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

 

 

از دیگر محصولات پرطرفدار حاضر در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران می‌توان به ام‌وی‌ام ایکس 22 پرو و ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو اشاره کرد که نظر مخاطبان و بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده‌اند.

همچنین حضور خودرو ایکس 55 پرو امداد در این نمایشگاه حاکی از آن است که ناوگان امداد مدیران‌خودرو اکنون توسط محصولات جدید بروزرسانی شده است.

از آنجایی که شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش است با ارائه محصولات متنوع ام‌وی‌ام نظر طیف وسیعی از خریداران خودرو را به محصولات خود جلب کند، می‌توان بر اساس استقبال بازدیدکنندکان از غرفه MVM و محصولات به نمایش درامده، دریافت که مدیران این شرکت توانسته‌اند سیاست‌ها و استراتژی بازاریابی محصولات خود را به درستی اجرا نمایند.

 

Leave a comment