Skip to content Skip to footer

رولزرویس اسپکتر “Lunaflair با رنگ هولوگرافیک

 

این مدل خاص Spectre، با یک طراحی داخلی سفارشی و سطوح نورانی، بسیار چشمگیر ساخته شده است.

Rolls-Royce Spectre Lunaflair یک سفارش منحصر به فرد با رنگ‌آمیزی خیره‌کننده است.

Rolls-Royce می‌گوید رنگ هولوگرافیک Lunaflair که یک اثر رنگین‌کمانی ایجاد می‌کند، بیش از یک سال طول کشیده تا ساخته شود.

عناصر داخلی روشن Spectre آسمان پرستاره را تقلید می‌کنند و طرح رنگ سفارشی Lunaflair ترکیبی از آبی دریایی، صورتی پئونی و سفید است.

 

 

استفنی مایر، که ثروت خود را با نوشتن حماسه گرگ و میش به دست آورد، ممکن است شخصی باشد که این رولز رویس اسپکتر با مضمون ماه را سفارش داده است یا خیر. نام آن Lunaflair است، و رولز رویس می‌گوید که این محصول ویژه برای یک مشتری «مهم» که در ایالات متحده زندگی می‌کند ساخته شده است، بنابراین می‌تواند هر یک از افراد واقعاً ثروتمند باشد.

 

ویژگی برجسته Lunaflair رنگ هولوگرافیک آن است که Rolls می‌گوید بیش از یک سال آزمایش برای توسعه آن طول کشیده است. محصول نهایی شامل هفت لایه لاک با یک پوشش مروارید منحصر به فرد و تزریق پولک‌های ریز است.

همه اینها به یک اثر رنگین کمان چشم نواز در نور مستقیم خورشید و یک اثر فلزی عمیق در سناریوهای کم نور منجر می شود.

 

 

داخل این Spectre سفارشی،الهام گرفته شده از آسمان شب می باشد. سقف و پنل‌های در آن برای شبیه‌سازی ستاره‌های درخشان در تاریکی روشن می‌شوند – ویژگی مشترک با مدل‌های سنتی‌تر – اما Lunaflair همچنین دارای یک طرح رنگ سفارشی است. از آنجایی که تم این خودرو از هاله ماه که یک حلقه رنگارنگ در اطراف ماه ایجاد می‌کند الهام گرفته شده است، کابین آن با رنگ‌های آبی دریایی، سفید و صورتی پئونی پوشیده شده است.

اگرچه ما نمی‌دانیم این Rolls-Royce Spectre سفارشی چقدر هزینه دارد، شکی نیست که بسیار گران است، زیرا کوپه دو درب آن از حدود 423,000 دلار شروع می‌شود. زیر پوسته باشکوه آن یک پیشرانه قدرتمند برقی دو موتوره قرار دارد که 577 اسب بخار تولید می‌کند. برد تخمینی رانندگی آن تا 291 مایل است که تنها 238,609 مایل تا ماه فاصله دارد.

 

منبع خبر: caranddriver

تیم ترجمه و نگارش دل افکار