Skip to content Skip to footer

جدیدترین مک‌لارن ساخته شده از لگو!

 

تقریباً 10 سال از زمانی که مک‌لارن هایپرکار 903 اسب بخاری P1 را راه اندازی کرد می گذرد و به سختی روزی سپری می شود که ما با علاقه به سرعت شدید و ظاهر فرازمینی آن نگاه نکنیم.

به نظر می رسد تیم لگو نیز احساس ما را دارند، زیرا جدیدترین عضو خانواده لگو تکنیک، یک مدل در مقیاس 1:1 از هایپرکار افسانه ای است.

این مدل در مقیاس 1:1 از 342،817 قطعه لگو تکنیک ساخته شده است و اولین خودرویی است که از لگوها ساخته شده و فرمان کاملاً کاربردی دارد.

 

 

مک‌لارن با لگو همکاری کرد تا یک مدل پی‌وان در مقیاس 1:1 از قطعات لگو(Lego) تکنیک بسازد، سپس لاندو نوریس راننده فرمول 1 را فرستاد تا آن را در پیست سیلورستون تست کند.

این خودرو از 342،817 قطعه تشکیل شده است و برای تکمیل آن به 8344 ساعت توسعه و ساخت نیاز داشت.

 

 

جزئیات در مورد سیستم محرکه مبهم است، اما مک‌لارن می‌گوید از یک موتور برقی، باتری‌های لگو تکنیک فانکشن و یک باتری برقی استفاده می‌کند.

لگو پی‌وان اولین نمونه و بزرگترین خودروی ساخته شده توسط برند لگو(Lego) است که دارای فرمان کاملاً کاربردی است، که به این خودرو اجازه می دهد تا مدار 3.66 مایلی پیست سیلورستون را تکمیل کند.

 

 

 
 
 

 

مانند تمام مدل های لگوتکنیک، مجموعه P1 بر جزئیات ریز متمرکز است . صاحبان آن، وظیفه ساخت گیربکس هفت سرعته مک‌لارن همراه با درام شیفتر، یک موتور V-8 با پیستون های متحرک، یک بال عقب قابل تنظیم و درهای دیهدرال کاربردی را خواهند داشت و هر لگو P1 حتی با یک شماره سریال منحصر به فرد همراه با دسترسی به محتوای انحصاری آنلاین عرضه می شود.

 

 

با 3893 قطعه، P1 بیش از 100 قطعه بیشتر از کیت فراگوری فِراری دیاتونا SP3 چند سال پیش دارد. P1 پس از مونتاژ کامل، 23 اینچ طول، 9.5 اینچ عرض و بیش از 5.5 اینچ ارتفاع دارد.

 

 

با نزدیک به 4000 قطعه و چنین سطح بالایی از جزئیات، این مجموعه قطعا ارزان نیست. فروش رسمی این خودروی عجیب از 1 آگوست در فروشگاه‌ها و وب‌سایت لگو با قیمت 450 دلار آغاز می‌شود.

 

منبع خبر: caranddriver

تیم ترجمه و نگارش دل افکار