Skip to content Skip to footer

کاهش ۶ ماهه مدت زمان طراحی و توسعه خودروهای برقی

 

شرکت Upower Tech نخستین حضور چشمگیر خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ نشان داد و محصول US Super Board خود را به‌نمایش گذاشت.

 

این محصول یک پلت‌فرم ماژولار شاسی برای خودروهای الکتریکی است که قرار است این صنعت را متحول کند. این فناوری plug-and-Play به‌خودروسازان اجازه می‌دهد زمان توسعه را ۶ ماه کاهش دهند و راه را برای تولید سریع‌تر و متنوع‌تر خودروهای الکتریکی هموار کنند.

از نوآوری‌های کلیدی این شرکت که در نمایشگاه عرضه شد، می‌توان به Up Super Board، Up Van و Powered by U Power اشاره کرد. محصول U POWER، درواقع پلت‌فرمی است که اجزای حیاتی خودروهای الکتریکی مانند پیشرانه الکتریکی، سیستم تعلیق و ADAS را ادغام می‌کند و به‌خودروسازان اجازه می‌دهد بر طراحی بدنه تمرکز کنند.

UP VAN نیز نخستین وسیله‌نقلیه ساخته‌شده روی Super Board است که دارای برد قابل توجهی است. تحویل این خودرو نیز از سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و بیش از ۵۳ هزار سفارش در سراسر جهان برای این خودرو دریافت شده است.

 

 

این شرکت برای تولید محصول Powered by U POWER با خودروسازانی مانند Olympian Motors و LUMOS EV Inc. همکاری می‌کند و با کمک Super Board زمینه را برای سرعت بخشیدن به‌توسعه خودروهای الکتریکی فراهم می‌کند. خودروسازان می‌توانند به‌لطف ماژولار بودن و اجزای یکپارچه Super Board، خودروهای برقی جدید را ۶ ماه سریع‌تر وارد بازار کنند.

همچنین با استفاده از پلت‌فرم، خودروسازان می‌توانند در انتظار کاهش هزینه‌های توسعه و تولید مقرون به‌صرفه‌تر باشند. مزیت استفاده از فناوری‌های U POWER، توانمندسازی خودروسازان در سراسر جهان، گسترش گزینه‌های خودروهای برقی و تسریع تحول در صنعت است.

این شرکت که در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد، استعدادهایی را از OEM ها، استارت‌آپ‌ها و غول‌های فناوری جذب کرده است و با مشارکت استراتژیک با Bosch، NVIDIA و صندوق‌های سرمایه‌گذاری پیشرو سبب رشد آن‌ها می‌شود.

این شرکت در روند برنامه‌های خود، به‌ادغام زنجیره تامین جهانی خودروهای الکتریکی متعهد شده تا بتواند تولید کارآمد و مقیاس‌پذیری را داشته باشد.

به‌لطف فناوری Plug-and-play این شرکت می‌توان انتظار داشت خودروهای الکتریکی متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌تری به‌زودی وارد بازار شوند.

 

Leave a comment