Skip to content Skip to footer

چری “مورنینه” را معرفی می کند – نسل بعدی ربات هوشمند

 

شرکت چری، به عنوان شرکتی که بر رضایت مشتری تمرکز دارد، در حال حاضر در حال ساخت یک اکوسیستم خدمات مشتری جدید با استفاده از ربات های هوشمند است. در کنفرانس جهانی فروشندگان آینده در 30 آوریل، چری ربات دوپای “مورنینه” را معرفی خواهد کرد که توسط هوش مصنوعی (AI) تامین نیرو می شود و حاصل همکاری این شرکت با شرکت فناوری AiMOGA است. همکاری چری و AiMOGA نشان دهنده تعهد هر دو طرف به پیشبرد نوآوری و بهبود کیفیت زندگی از طریق فناوری رباتیک است.

ریفی ستیاوان، رئیس بخش برند، PT Chery Sales Indonesia گفت: “مورنینه اولین گام قابل توجه در این مسیر نوآوری است و انتظار می رود راه را برای کاربردهای گسترده تر ربات ها در آینده هموار کند.”

طراحی بیونیکی با مدل های زبان بزرگ (LLMs)

مورنینه که با موتورهای الکتریکی و باتری کار می کند، با استفاده از رویکرد نوآوری بیونیکی طراحی شده است. این ربات هوشمند می تواند با تقلید از الگوها و استراتژی های موجود در طبیعت، بر چالش های روزمره انسان غلبه کند. این طراحی باعث می شود Mornine با یک چهره سیلیکونی شبیه انسان و توانایی شبیه سازی حرکات دهان و عضلات صورت، واقعی تر به نظر برسد. Mornine می تواند با سرعت 4 کیلومتر در ساعت راه برود که نشان دهنده پیشرفت قابل توجه در فناوری رباتیک است.

پیچیدگی Mornine همچنین با ادغام مدل های زبان بزرگ (LLMs) برای درک زبان و قابلیت های تولید زبان به وجود آمده است. با این حال، Mornine می تواند دستورات کلامی یا نوشتاری را تفسیر کند و به سوالات تخصصی در زمینه خودرو پاسخ دهد.

ربات هوشمند برای خدمات مصرف کننده

مورنینه فرصت های جدیدی را برای ایجاد اکوسیستم های نوآورانه خدمات مشتری باز می کند. در اینجا برخی از سناریوهای کاربردی آورده شده است:

  • ارائه دهنده اطلاعات و مشاور محصول: Mornine می تواند به سوالات مصرف کنندگان در مورد محصولات پاسخ دهد، توصیه هایی ارائه دهد و کارایی خدمات را در مراکز فروش و نمایشگاه های خودرو افزایش دهد.
  • دستیار خرید: Mornine می تواند در فروشگاه ها حرکت کند و مصرف کنندگان را به محل محصولات راهنمایی کند، محصولات را به نمایش بگذارد و در کارهای مربوط به جابجایی محصولات کمک کند.
  • دستیار خانه: Mornine می تواند به سوالات روتین رسیدگی کند، یادآوری تنظیم کند، در مدیریت سلامت کمک کند، از سالمندان و تحصیل کودکان حمایت کند و کارهای خانه را انجام دهد.

آغاز عصر جدید رباتیک دوپا

مورنینه با طراحی قابل ارتقا و به صرفه تر، آن را برای تولید انبوه و تجاری سازی ایده آل می کند. پیچیدگی Mornine نوآوری جدیدی نسبت به پیشینیان خود مانند ربات دوپای نمادین Atlas از Boston Dynamics به ارمغان می آورد که در تحرک و تعادل برتری دارد اما همچنان از سیستم هیدرولیک استفاده می کند.

تحقق بخشیدن به علمی-تخیلی با O-UNIVERSE

این ربات که به زودی عرضه می شود، اولین حضور Mornine نیست. اوایل امسال، OMODA مجموعه ای از فیلم های کوتاه علمی-تخیلی را با بازی Mornine به عنوان یکی از ستارگان منتشر کرد. این فیلم ها با جلوه های ویژه در حد هالیوود، O-UNIVERSE OMODA را به نمایش گذاشتند، یک بوم شناسی آینده که با اتصال زندگی واقعی و دنیای مجازی شخصی سازی شده است و بدین ترتیب به مصرف کنندگان فراتر از صرفاً خودرو تجربه ای ارائه می دهد.

این بار، OMODA Mornine را از دنیای فیلم های علمی-تخیلی به واقعیت می آورد. این باعث می شود فانتزی های سبک زندگی آینده نگرانه ملموس تر شوند. در کنفرانس مطبوعاتی که در دفتر مرکزی OMODA و JAECOO در وو هو، چین برگزار شد، Mornine همچنین مستقیماً با مهمانان حاضر تعامل خواهد داشت. شرکت کنندگان از طریق تعامل مبتنی بر هوش مصنوعی و تجربه فراگیر قادر خواهند بود تا به طور کامل از جذابیت هوشمندانه این گونه آینده قدردانی کنند.

 

Leave a comment