Skip to content Skip to footer

نگاهی به نمایشگاه تحول صنعت خودرو اصفهان

ایکستریم vx

نمایندگی دل افکار

“برند جدید مدیران خودرو با نام ایکستریم، با حضور در نمایشگاه اصفهان، سه محصول جدید را به مخاطبان معرفی کرده است. تمام این خودروها در دسته‌بندی کراس‌اورهای خانوادگی قرار دارند و از خانواده محصولات زیرمجموعه اکسید هستند. مدل VX با ابعاد بزرگ و تجهیزاتی از جمله پیشرانه دو لیتری توربوشارژر و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به بازار عرضه شده است. این شاسی بلند بزرگ همراه با سیستم دو دیفرانسیل به مشتریان ارائه می‌شود.”

ایکستریم TXL، عضو دوم خانواده ایکستریم، یک کراس‌اور با طراحی متفاوت واسپرت است که در خط محصولات خانواده تیگو 8 قرار دارد. این خودرو از یک پیشرانه دو لیتری با توان 254 اسب‌بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر بهره می‌برد. ایکستریم به عنوان یک برند لوکس شناخته می‌شود و انواع زیادی از آپشن‌ها را ارائه می‌دهد.

مدل TXL همچنین از ویژگی‌هایی مانند سیستم صوتی سونی با هشت بلندگو، نمایشگر 12.3 اینچی، رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی و دیگر امکانات پیشرفته برخوردار است.

و سومین خودرو از این گروه با نام اصلی اکسید LX است که مدیران خودرو آن را با نام ایکستریم عرضه می‌کند. ایکستریم LX از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ GDI نیرو می‌گیرد و 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.  این پیشرانه با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر هماهنگ شده است. هر سه مدل ایکستریم، با سامانه دو دیفرانسیل به بازار ایران عرضه خواهند شد و از این نظر به سایر محصولات چینی بازار برتری دارند.

Leave a comment