Skip to content Skip to footer

خودروهای جدید 2024 ارزش انتظار را دارند؟

 

امسال قرار است سال هیجان انگیزی باشد، با چندین محصول جدید مهم از جمله کراس اوور الکتریکی جدید سیتروئن با قیمت 22000 پوند و نسل بعدی مینی هاچ.

اما این فقط خودروهای الکتریکی نیستند، زیرا ما همچنین منتظر ورود خودروهای عجیب و غریب مانند فراری روما اسپایدر جدید و لامبورگینی روولتو هستیم.

همچنین این سال برای چندین برند بزرگ سال تکامل خواهد بود، به طوری که رنو یک خودروی الکتریکی جدید Scénic را روانه بازار می کند و رنج روور اولین خودروی الکتریکی با باتری خود را عرضه می کند.

اولین خودروی برقی آلفارومئو – که در تصاویر فاش شده در اینجا نشان داده شده است – دوقلو اسپورت فیات 600e (در زیر) و جیپ اونجر است.

 

 

این کوچکترین خودروی این برند از زمان عرضه آلفارومئو میتو در سال 2018 خواهد بود و زبان طراحی جدیدی را با قسمت عقبی بلوف “Coda Tronca” معرفی می کند. انتظار می رود علاوه بر نسخه الکتریکی، با یک موتور بنزینی هیبریدی ملایم نیز عرضه شود، اما آلفا هنوز تایید نکرده است که آیا چنین مدلی در بریتانیا عرضه می شود یا خیر.

Audi Q6 E-tron

 

 

Q6 E-tron در زمینه فناوری، برد 372 مایلی و شارژ 270 کیلوواتی را با مجموعه ای از پیشرانه های الکتریکی با کارایی بالا ارائه می دهد. در داخل، رگباری از صفحه نمایش لمسی و همچنین یک دستیار دیجیتال جدید که گفته می شود قادر به یادگیری ترجیحات راننده است، وجود دارد. به طور خودکار کنترل آب و هوا یا سایر عملکردها را بر اساس عادت خود فعال می کند.

Audi Q8

 

 

یک فیس لیفت سبک میان‌سال برای آئودی Q8، نرم‌افزار اطلاعات سرگرمی اصلاح‌شده و ظاهری کمی متفاوت را با علائم نورپردازی جدید در جلو و عقب به ارمغان می‌آورد. SQ8 با کارایی بالا نیز این ترفندها را دریافت می‌کند.

 

BMW X2/iX2

 

 

X2 جدید و خشن تر اولین مدلی است که با پیشرانه الکتریکی عرضه می شود. iX2 یک پیشرانه دو موتوره با قدرت 309 اسب بخار و 364 پوند فوت، با برد تا 279 مایل دریافت می کند. با این حال، این سریع‌ترین X2 نیست – این افتخار نصیب M35i بنزینی می‌شود که با 296 اسب‌بخار قدرت آن 0.2 ثانیه سریع‌تر به سرعت 62 مایل در ساعت می‌رسد و در 5.4 ثانیه به سرعت معیار می‌رسد.

 

Citroën C3/ë-C3

 

 

نسل بعدی C3 با شروع تحویل در تابستان 2024، با قیمتی بین 22000 تا 23000 پوند، عنوان ارزان ترین خودروی الکتریکی بریتانیا را به خود اختصاص داده است. با این پول، یک بسته باتری لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) با ظرفیت 44 کیلووات ساعت دریافت می کنید که رسماً بردی معادل 199 مایل بین شارژ دارد و می تواند تا 100 کیلووات (DC) شارژ شود.

 

Cupra Tavascan

 

 

Tovascan در اواخر سال 2024 به عنوان یک برداشت اسپرت تر از شاسی بلندهای مبتنی بر MEB گروه فولکس واگن، آئودی Q4 E ​​ترون، فولکس واگن ID 4 و اشکودا انیاک وارد بازار می شود. در زمان عرضه، یک موتور دوگانه با قدرت 335 اسب‌بخار، چهار چرخ متحرک با قابلیت رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت در 5.6 ثانیه، به‌علاوه یک مدل محرک عقب کم‌توان با برد 340 مایل وجود خواهد داشت.

 

Dacia Spring

 

 

یکی از ارزان‌ترین خودروهای برقی اروپا سرانجام سال آینده به بریتانیا می‌آید. انتظار می‌رود این خودرو بهبودهایی را در کیفیت داخلی و فناوری به ارمغان بیاورد، اما بدون افزایش قیمت به بالای 20000 پوند. این موضوع باعث می‌شود که آن را ارزان‌ترین خودروی برقی سایز کامل بریتانیا با اختلاف کمی تبدیل کند.

 

Leave a comment

0.0/5