Skip to content Skip to footer

تویوتا با انیمه جدید “GRIP” وارد دنیای انیمه می‌شود

 
تویوتا با انیمه جدید “GRIP” وارد دنیای انیمه می‌شود: نبرد ماشین‌های اسپرت علیه هوش مصنوعی شرور!

تویوتا به تازگی انیمه سریالی جدیدی به نام GRIP منتشر کرده است که در آن، نسل GR از خودروهای اسپرت تویوتا، در مقابل هوش مصنوعی شروری که می‌خواهد کنترل جهان را به دست بگیرد، می‌جنگند.

این انیمه با هدف جذب نسل بعدی علاقه‌مندان به خودرو ساخته شده است. داستان آن درباره‌ی شخصیت اصلی به نام “جِی کانگ” است که با ارتشی از وسایل نقلیه کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی مبارزه می‌کند. این هوش مصنوعی قصد دارد دنیا را تسخیر کند و هر ذره‌ای از لذت رانندگی را از بین ببرد. آن‌ها را به نوعی می‌توان نسخه‌ی خودرویی “ارتش مردگان” سریال Game of Thrones در نظر گرفت.

 

 

احتمالاً کانگ آن‌ها را شکست می‌دهد… با کمی چاشنی تعقیب و گریز و دود و آتش، البته با چند تویوتا!

تیموتی بلیس، مدیر کل بازاریابی تویوتا در آمریکای شمالی، در مصاحبه‌ای با TopGear.com گفت: “سریع و خشن احتمالا بهترین نمونه‌ی حاضری است که در آن، خودروها مانند ستاره‌های نمایش رفتار می‌کنند. ما می‌خواستیم با GRIP مسیری مشابه را طی کنیم.”

 

 

بلیس حتی اشاره کرد که ممکن است یکی دو مورد از خودروهای کلاسیک تویوتا در این مجموعه با “میراثی که در آن تنیده شده است”، حضور داشته باشند. 

این خودروهای کلاسیک می‌توانند به آن‌ها کمک کنند، زیرا خودروهای هوش مصنوعی شرور، به عنوان خودروهای “خسته‌کننده” آینده به تصویر کشیده شده‌اند. آن‌ها لزوماً نشان‌دهنده‌ی هیچ خودرویی که در حال حاضر وجود دارد نیستند، اما آینده‌ای را به تصویر می‌کشند که برای علاقه‌مندان به خودرو، کابوس است.

 

 

اولین قسمت از پنج قسمت “GRIP” دوشنبه گذشته منتشر شد و به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی در مورد داستان فاش نشده است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که هم برای علاقه‌مندان به خودرو و هم برای طرفداران انیمه، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

ترجمه : تیم نگارش و ترجمه دل افکار

Leave a comment