Skip to content Skip to footer

اتو اکسپو تهران در انتظار کدام شرکت ها؟

 

نمایشگاه خودرو تهران 1402 از تاریخ 9 الی 15 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه خودرو تهران را می توان بزرگترین رویداد خودرویی کشور در سال 1402 نامید. همچنین، بیش از یکسال از برگزاری آخرین نمایشگاه تهران گذشته و بنابراین انتظار می رود که خودروسازان و شرکت های واردکننده حضور قدرتمندی در این نمایشگاه داشته باشند.

 

خودروسازان دولتی احتمالا اولین گروه از شرکت کنندگان این نمایشگاه خواهند بود. شرکت ایران خودرو که به تازگی به جمع واردکنندگان نیز پیوسته احتمالا تمرکز خود را روی معرفی شاین مکس خواهد گذاشت. هایما 8S و هایما 7X نیز دیگر خودروهای این شرکت خواهند بود. همچنین، ممکن است نسخه نهایی محصول جدید ری‌را نیز در غرفه ایران خودرو ببینیم.

گروه خودروسازی سایپا نیز احتمالا به همراه پارس خودرو در این نمایشگاه حاضر خواهد بود. محصولاتی نظیر زوتی DL5، اطلس، سهند و شاهین اتوماتیک را می توان در غرفه سایپا یافت.

خصوصی ها، پای ثابت نمایشگاه ها

خودروسازان خصوصی نیز جزئی جدا ناشدنی از نمایشگاه های خودرو اند. بهمن موتور احتمالا با محصولات جدید خود، فیدلیتی پرستیژ، ریسپکت 2 و پیکاپ G9 به نمایشگاه خواهد آمد. مشاهده غرفه BM Cars و محصولات وارداتی بهمن نیز در کنار محصولات مونتاژی این شرکت قابل انتظار است.

مدیران خودرو نیز که به تازگی برند اکستریم را به بازار معرفی کرده، محصولات لوکس این برند را در کنار محصولات جدید فونیکس و MVM به معرض نمایش عموم خواهد گذاشت.

 براساس پیش بینی ها و با توجه به جمعیت شهر تهران، انتظار می رود که در طول مدت یک هفته ای برگزاری این رویداد، بیش 1.5 میلیون نفر از نمایشگاه تهران 1402 بازدید کنند.

 

Leave a comment