Skip to content Skip to footer

آلفارومئو میلانو قبل از اولین حضور در آوریل وارد مرحله تست نهایی می شود

 

چهار چرخ متحرک برای SUV جمع و جور جدید تایید شده است که نوید رفتار هندلینگ مناسب برند را می دهد.

آلفارومئو میلانو – دومین شاسی بلند کوچک این برند ایتالیایی – اکنون در آخرین مراحل آزمایش و توسعه در پیست آزمایشی Balocco است.

میلانو برای رونمایی کامل در 10 آوریل آماده است تا آلفارومئو را برای اولین بار از زمان بازنشستگی سوپرمینی میتو در سال 2019 به بخش B بازگرداند. آلفارومئو همچنین بر تمرکز بر روی هندلینگ SUV تاکید کرده و بیان کرده است که “بهترین دینامیک رانندگی در کلاس” را هدف قرار داده تا “تضمین سرعت در پیچ ها با سطح بالایی از چسبندگی” باشد.

این شرکت اضافه کرد که تیم مهندسانی که روی میلانو کار می‌کردند، قبلاً خودروهای اسپرت 4C و 8C، سالن Giulia و Stelvio Quadrifoglio عملکرد SUV را توسعه داده‌اند.

جزئیات پیشرانه در ماه آوریل اعلام خواهد شد، اما ما انتظار داریم که میلان EV از باتری 54 کیلووات ساعتی استفاده کند که بردی در حدود 250 مایل را ارائه می دهد.

آلفارومئو سال گذشته تایید کرد که میلانو علاوه بر اینکه اولین خودروی الکتریکی این برند است که به نمایشگاه‌ها می‌رسد، با یک پیشرانه هیبریدی ملایم به فروش خواهد رسید.

ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل آلفارومئو گفت، نام میلان – آخرین بار در دهه 1980 برای نسخه 75 سالون در بازار ایالات متحده استفاده شد – برای تأکید بر “ارتباط بین خودرو و ریشه های آلفارومئو

 

Leave a comment