Skip to content Skip to footer

نسل بعدی نیسان آرمادا با جلو پنجره جدید

 

 

نسل بعدی Nissan Armada در 3 سپتامبر رونمایی خواهد شد

نیسان با انتشار یک تصویر از جلوپنجره‌ی Armada جدید، این SUV سایز بزرگ را معرفی کرد. این جلوپنجره نشانه‌های مشخصی از مدل‌های Rock Creek یا Pro-4X را دارد.

 

Armada در بازارهای دیگر با نام Nissan Patrol شناخته می‌شود، اما Patrol سری 60 از سال 1962 تا 1969 در ایالات متحده فروخته می‌شد.

Nissan Armada بیش از هر زمان دیگری آماده‌ی یک تغییر چهره است و این شرکت قصد دارد نسل بعدی SUV سایز بزرگ خود را در 3 سپتامبر رونمایی کند. با این حال، قبل از آن، نیسان با یک تصویر تیزر، به ما یک نگاه کوچک به آنچه در راه است، می‌دهد.

 

Armada Rock Creek یا Pro-4X؟

نیسان امروز عکسی را منتشر کرد که نمای نزدیک از جلوپنجره‌ی Armada آینده را نشان می‌دهد. این جلوپنجره جزئیاتی دارد که تقریبا تایید می‌کند این مدل شامل نسخه‌های Rock Creek برای ماجراجویان یا حتی یک نسخه جدی‌تر Pro-4X خواهد بود.

در حال حاضر، نیسان نسخه‌های Rock Creek از Rogue و Pathfinder را می‌فروشد که هر کدام با یک جلوپنجره‌ی مشبک سیاه چاق و سه شکاف فلزی زیر خط کاپوت، ظاهری مشابه دارند. آن‌ها همچنین دارای لاستیک‌های آفرود، تزئینات مشکی براق بیرونی و یک ریل سقف استاندارد هستند، بنابراین انتظار می‌رود که نسخه احتمالی Armada نیز تنظیمات مشابهی داشته باشد.

 

 

 

Nissan Titan متوقف شده است، اما Frontier همچنان زنده است

در حالی که وانت بار Nissan Titan متوقف شده است، مدل سایز متوسط Frontier همچنان تولید می‌شود و نسخه آفرود Pro-4X را ارائه می‌دهد. این مدل علاوه بر سخت‌افزار ارتقا یافته برای بازی در گل و لای، دارای طراحی جلوپنجره‌ای است که شبیه به جلوپنجره‌ی نسل بعدی Armada است. این به نیسان یک رقیب مستقیم به Toyota Sequoia TRD Pro و همچنین Chevy Tahoe Z71 و GMC Yukon AT4 می‌دهد.

 

 

تیزر Armada همچنین رنگ ظاهراً سبز Obsidian و لوگوی نیسان با حاشیه‌ی قرمز Lava را نشان می‌دهد. در پس زمینه، یک Nissan Patrol 1967 وجود دارد که از سال 1962 تا 1969 در نمایندگی‌های Datsun در آمریکا فروخته می‌شد.

نسخه آمریکایی Patrol در نهایت از بازار آمریکا خارج شد، اما در سال 2016 بازگشت، اما با نام آشنایArmada.

اوایل امسال، اینفینیتی – بازوی لوکس نیسان – مدل جدید QX80 را رونمایی کرد. از آنجایی که اینفینیتی و Armada یکسان هستند، انتظار داریم نسل جدید Armada نیز این ارتباط را ادامه دهد. نسل بعدی Armada به همراه اشتراک گذاری یک شاسی به‌روز شده با سیستم تعلیق جدید و فرمان برقی، احتمالاً موتور قدیمی 5.6 لیتری V-8 خود را با یک موتور 3.5 لیتری V-6 دو توربو معاوضه خواهد کرد. 

 

منبع خبر: caranddriver

 تیم ترجمه و نگارش دل افکار