Skip to content Skip to footer

لوسید ایر سافایر | سریع، قدرتمند و حالا ضدگلوله

 

Lucid Air Sapphire به ارزش 425 هزار دلار، یک EV 1234 اسب بخاری در لباس زرهی

 

لوسید ایر سافایر، با سه موتور برقی خود، 1234 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و اکنون U.S. Armor Group، یک نسخه زرهی آن را به قیمت 425 هزار دلار خواهد ساخت.

با پنجره‌های ضد گلوله و زره نظامی، ارتقاءهای Air به آن اجازه می‌دهند تا یک گلوله 44 Magnum(مگنوم44) را متوقف کند.

در کنار یک سیستم Wi-Fi “نفوذناپذیر”، Air همچنین می‌تواند مجهز به تشخیص گاز سمی و دستگیره‌های درب شود که به مهاجمان شوک وارد می‌کند.

 

 

 
یک سافایر زرهی

Lucid Air نه تنها بسیار زیباتر از یک سایبرتراک تسلا است، بلکه اکنون یک نسخه ضدگلوله دارد که می‌تواند در برابر اصابت گلوله‌های زیرصوت درامان بماند. این ادعای شرکت سازنده آن است. U.S. Armor Group، که از شعار “کاهش تهدید جهانی” استفاده می‌کند، ادعا می‌کند که ارتقاءهای زرهی آن به سافایراجازه می‌دهد تا یک گلوله مگنوم 44 را تحمل کند.

 

 

این محافظت، از زره کامپوزیت درجه نظامی حاصل می‌شود که گفته می‌شود 10 برابر فولاد ضدگلوله قوی‌تر است.

این زره نه تنها سبک‌تر است، بلکه حتی با جایگزین کردن شیشه‌های استاندارد Air با زره شفاف لامینه‌شده، U.S. Armor Group می‌گوید که این تغییرات تنها 385 پوند به وزن خالی خودرو اضافه می‌کند. زمانی که ما یک سافایر را آزمایش کردیم، وزن آن 5345 پوند بود.

 

در داخل، Air Sapphire زرهی همان ظاهری را دارد که از کارخانه دارد.

با این حال، دارای ویژگی‌های ارتقا یافته مانند یک سیستم Wi-Fi “نفوذناپذیر” طراحی شده برای محافظت از داده‌های خصوصی در برابر هکرها است. علاوه بر این، فناوری برای تشخیص تهدیدات نزدیک وجود دارد و اگر اوضاع واقعاً وخیم شد – مانند یک سرقت Michael Mann-esque – U.S. Armor Group می‌گوید یک ویژگی لمسی برای درخواست فوری کمک وجود دارد.

این خودرو را به عنوان گران‌ترین Life Alert(یک سیستم امنیتی است که به افراد، به ویژه افراد مسن، امکان می‌دهد تا در مواقع اضطراری به سرعت کمک بگیرند و احساس امنیت بیشتری داشته باشند.) جهان تصور کنید.

 

 
 
قیمت درخواست شده برای یک Lucid Air

خوب، قیمت آن از 425 هزار دلار شروع می‌شود، اما این قیمت بسته به افزودنی‌های انتخابی می‌تواند حتی بالاتر برود. ما در مورد صندلی‌های تهویه مطبوع یا یک بسته کمک راننده صحبت نمی‌کنیم. لیست گزینه‌های U.S. Armor Group بیشتر شبیه چیزی است که در Call of Duty پیدا می‌کنید. درگاه‌های اسلحه پنهان؟ ممکنه سفارش بدید؟

 زره ارتقا یافته برای متوقف کردن نارنجک‌ها و سایر مواد منفجره؟ شاید؟

تشخیص گاز سمی و دستگیره‌های درب که به مهاجمان شوک وارد می‌کند؟ این خودرو یک خانه ی امنه!

در ادامه تصاویر بیشتری از این خودرو را ببینید.

منبع مقاله: caranddriver

تیم ترجمه و نگارش دل افکار

 

 

Previous slide
Next slide