Skip to content Skip to footer

رولزرویس اسپکتر سِمافور، خودروی سفارشی چشمگیر

 

این اسپکتر سفارشی به رنگ زرد روشن سِمافور رنگ‌آمیزی شده و دارای کاپوتی منحصر به فرد با تزئینات لاک نقره‌ای روان است.

جدیدترین سفارش سفارشی رولزرویس، اسپکتر سِمافور است که هفته آینده در کوئیل رونمایی خواهد شد.

اسپکتر به رنگ زرد سِمافور رنگ‌آمیزی شده است که در سراسر کابین با روکش زرد تکرار می‌شود.

هفته خودرو مونتری تقریباً فرا رسیده است. در طول چند روز جشن، مجلل‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان برای معاشرت با مشتریان فوق ثروتمند خود و رونمایی از جدیدترین ماشین‌های لوکس و پر‌کارایی خود در سواحل کالیفرنیا جمع می‌شوند.

رولزرویس با رونمایی از آخرین اثر سفارشی خود یک هفته قبل از اولین نمایش حضوری آن در کوئیل در ۱۶ آگوست، از این رویداد پیشی گرفته است. رولزرویس اسپکتر سِمافور یک برداشت سفارشی از اولین خودروی برقی این برند با رنگ زرد زنده و آثار هنری منحصر به فرد روی کاپوت است.

 

 

این اسپکتر سفارشی نام خود را از رنگ زرد سِمافور گرفته است که بدنه بزرگ و قدرتمند آن را می‌پوشاند. اما جذابیت واقعی روی کاپوت است، جایی که رولزرویس یک گرافیک “نشت رنگ مرمری” قرار داده است که شرکت آن را “ادای احترام انتزاعی به ایالت گلدن و محیط متنوع آن” توصیف می‌کند.

ویژگی‌های بصری شامل یک لاک نقره‌ای زیر چندین لایه پوشش شفاف است که باعث می‌شود به نظر برسد که کروم از جلوپنجره غالب پانتئون به صورت مایع از کاپوت بیرون می‌زند و جریان می‌یابد.

رولزرویس می‌گوید ساخت این اثر هنری بیش از ۱۶۰ ساعت طول کشیده است. کابین با ترکیبی از زرد لیمویی و زرد سیترینی که روی صندلی‌ها، پنل‌های در و داشبورد پخش شده است، با فضای بیرونی هماهنگ است. سطوح باقی مانده با رنگ خاکستری کَشمیر و فلک‌های میکا نقره‌ای به پایان رسیده است تا جلوه‌ای درخشان ایجاد کند.

 

 

 

قوای محرکه برقی دو موتوره اسپکتر برای این اثر سفارشی دست نخورده باقی مانده است و همچنان ۵۷۷ اسب بخار و ۶۶۴ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. در حالی که رولزرویس قیمت اسپکتر سِمافور را فاش نکرده است، ماهیت سفارشی این کمیسیون به این معنی است که احتمالاً به مبلغ هنگفتی نیاز دارد. کوپه برقی اسپکتر از ۴۲۲،۷۵۰ دلار شروع می‌شود.

 

 

منبع خبر: caranddriver

تیم ترجمه و نگارش دل افکار