Skip to content Skip to footer

گودیر تایر تمام فصل جدید خود را معرفی کرد

 

شرکت Goodyear Tire & Rubber Co. تایر جدید تمام فصل Assurance WeatherReady 2 خود را در یک رویداد اخیر سواری و رانندگی در آکرون، اوهایو معرفی کرد.

این شرکت همچنین در طول این رویداد، تایرهای ElectricDrive 2 و Duratrac RT خود را مشخص کرد.

شرکت‌کنندگان WeatherReady 2 و ElectricDrive 2 را در مسیر آزمایشی درون‌محلی گودیر رانندگی کردند و  Wrangler Duractrac  RTدیگر لاستیک این برند را در یک مسیر آفرود در Garrettsville گرتسویل، اوهایو آزمایش کردند.

 

 

گودیر همچنین در طول این رویداد، فناوری جدید SightLine Tire Intelligence خود را به نمایش گذاشت.

WeatherReady 2

گودیر رسماً Assurance WeatherReady 2 را در 20 آگوست راه‌اندازی کرد، اما به مشتریان اجازه داد قبل از تاریخ عرضه آن، سفارش تایر را ثبت کنند.

تایر جدید دارای فناوری تمام فصل است و همراه با گارانتی عمر آج 60،000 مایل عرضه می‌شود.

همچنین دارای فناوری AquaTred گودیر با الگوی آج بهبود یافته شیارهای جاروب‌کننده برای کمک به دفع آب و برف است.

 

 

 

آج تایر همچنین دارای شیارهای کشش تکامل‌یافته است که با گذشت زمان از شیارهای باریک به شیارهای پهن تبدیل می‌شوند؛ فناوری TredLock، که عناصر بین‌قفل در شیارها هستند تا به تایر کمک کنند تا به جاده بچسبد و هندلینگ را بهبود بخشد؛ و همچنین سنجش سایش داخلی گودیر برای نظارت مداوم بر عمق آج تایر می باشد.

آن جانسون، مدیر استراتژی و برنامه‌ریزی دسته بندی برای گودیر، می‌گوید: «Assurance WeatherReady 2 با فناوری‌های پیشرفته و قابلیت‌های هندلینگ برتر خود، آنچه را که رانندگان می‌توانند از یک تایر تمام فصل انتظارداشته باشند، بازتعریف می‌کند و این امرنشان‌دهنده تعهد ثابت گودیر به نوآوری و کیفیت برتر است.»

تایر تمام فصل همچنین دارای گواهی 3-Peak Mountain Snowflake (3PMS) است و در ابتدا در 58 اندازه عرضه می‌شود که مناسب برای رینگ‌های 16 تا 22 اینچی است.

این شرکت می‌گوید قصد دارد تا پایان سه ماهه اول سال 2025، 20 اندازه دیگر را اضافه کند.

طبق گفته مقامات گودیر، تایر Assurance WeatherReady 2 جایگزین تایر Assurance WeaterReady در «اکثر اندازه‌ها» خواهد شد.

گودیر می‌گوید این تایر با طیف گسترده‌ای از خودروهای محبوب سازگار است، از جمله کیا تلوریید، جی‌ام‌سی آکادیا، جیپ گراند چروکی، شورولت تراورس، فورد اکسپلورر، هیوندای سانتافه، مرسدس GLE، هوندا CR-V، تویوتا RAV4، تویوتا کمری و هوندا آکورد.

 

منبع خبر: moderntiredealer

تیم ترجمه و نگارش دل افکار