Skip to content Skip to footer

کادیلاک خودروی مفهومی جدید خود را رونمایی کرد

 

یک خودروی کانورتیبل تمام الکتریکی لوکس و دست‌ساز. کادیلاک خودروی مفهومی سولی، یک کانورتیبل ۲+۲ لوکس و دست‌ساز تمام الکتریکی را معرفی کرده است. سولی دارای یک صفحه نمایش ۵۵ اینچی خیره کننده از ستون تا ستون، یک فضای داخلی لوکس و نورپردازی بیرونی پیچیده است. نام آن که از “خورشید” (SOL) و “فراغت” (LEI) گرفته شده است، چشم‌انداز کادیلاک از یک سبک زندگی آرام و فضای باز را نشان می‌دهد.

 

 

ارین کراسلی، مدیر طراحی کادیلاک، گفت: «سولی کشف سفر را دوباره متصور می‌سازد و یک تجربه رانندگی شخصی ارائه می‌دهد که با دنیای طبیعی ارتباط دارد.» این مفهوم میراث کادیلاک در زمینه کانورتیبل‌های زیبا را با یک پیچش مدرن جشن می‌گیرد و بر لوکس بودن  و نوآوری طراحی تأکید می‌کند.

 

 

همکاری کادیلاک با MycoWorks ماده‌ی Fine Mycelium را معرفی می‌کند، یک منبع تجدیدپذیر که در تشک‌های شارژ خودرو و جیب‌های در استفاده می‌شود. این ماده زیستی آغازگر عصر جدیدی در فضای داخلی خودروهای لوکس است. جزئیات داخلی دیگر شامل یک خنک‌کننده نوشیدنی، دکور روشن و روکش‌های چوبی دست‌ساز است. در قسمت بیرونی، سولیSOLLEI’s  دارای بدنه‌ای کشیده و پایین با نسبت‌های جسورانه است که با رنگ «خامه مانیلا» با دست نقاشی شده، رنگی یادآور کادیلاک‌های کلاسیک، که به پایان رسیده است.

 

 

ویژگی‌های بیشتر سولی

لازم به ذکر است که نورپردازی محیطی سولی ۱۲۶ گزینه رنگی در چندین منطقه ارائه می‌دهد. لوازم جانبی منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به پرنده‌نگری مانند یک کیف چرمی سفارشی با صدای پرندگان چاپ سه‌بعدی، ارتباط با طبیعت را تقویت می‌کند.

 

 

سولی که برای اولین بار در کادیلاک هاوس در واندربیلت در میشیگان رونمایی شد، چشم‌انداز کادیلاک برای یک خودروی لوکس، مدرن و سفارشی را نشان می‌دهد که به گذشته پرافتخار خود ادای احترام می‌کند و به آینده‌ای نوآورانه می‌نگرد.

 

منبع خبر: hypebeast

 

تیم ترجمه و نگارش دل افکار