Skip to content Skip to footer

چری | برند برتر چینی جهانی در صنعت خودرو

 

در مراسم گالای برندز چین ۲۰۲۴، چری به عنوان برند “برتر چینی جهانی” در میان شش بخش صنعتی، تنها برند برنده در هر بخش، تقدیر شد.

پشت این جایزه، سرمایه‌گذاری مداوم چری در نوآوری فناوری و تحقیق و توسعه محصولات است. چری هشت مرکز تحقیق و توسعه و بیش از ۳۰۰ آزمایشگاه در سراسر جهان تأسیس کرده است تا مناسب‌ترین راه‌حل‌های باکیفیت را برای کاربران در کشورها و مناطق مختلف ارائه دهد.

با سفارشی‌سازی محصولات برای مطابقت با مقررات، انطباق محصول و رقابت‌پذیری، چری مدل‌هایی را راه‌اندازی کرده است که نیازهای مختلف بازار را برآورده می‌کنند و به رسمیت شناخته شدن گسترده بین‌المللی را در پی داشته است.

 

 

 

در تاریخ ۱۰ سپتامبر، مراسم گالای برندز چین ۲۰۲۴ در شانگهای برگزار شد و بیش از ۱۰۰۰ سازنده برند، مدیران مالی و رسانه‌های برتر در سراسر جهان را جذب کرد. چری به عنوان رهبر گسترش جهانی در بین خودروسازان چینی، در بخش خودرو به عنوان “برند برتر چینی جهانی” شناخته شد که بر برجستگی آن در صنعت جهانی خودرو تأکید دارد.

مراسم گالای برندز چین ۲۰۲۴ با هدف شناسایی برندهایی که در زمینه جهانی شدن در صنایع مختلف عملکرد برجسته‌ای داشته‌اند، برگزار می‌شود. “برند برتر چینی جهانی” در شش بخش صنعتی گسترده است و تنها یک برند در هر بخش مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

در روند جهانی شدن، برندهای چینی بیشتری در حال سرعت بخشیدن به گسترش خود در بازارهای خارجی هستند. در این رویداد، چری به عنوان تنها برند خودروی برنده، نه تنها انباشت عمیق و دستاوردهای برجسته خود در بازار جهانی را نشان داد، بلکه به یک معیار جدید برای برندهای خودروی چینی برای جهانی شدن تبدیل شد. Kanter BrandZ عملکرد پایدار رشد و نوآوری چری در سراسر جهان را ارزیابی کرد و در نهایت به آن جایزه “برند برتر چینی جهانی” را اعطا کرد که این امر کاملاً استراتژی جهانی شدن و محصولات باکیفیت چری را تأیید کرد.

 

 

 

 

 

تعهد چری به بازار جهانی منجر به صادرات محصولات به بیش از ۸۰ کشور و منطقه شده است که با رشد دو رقمی در فروش همراه بوده است. با حمایت از مراکز تحقیق و توسعه جهانی و استراتژی‌های بازار محلی، چری اعتماد و تمجید مصرف‌کنندگان در سراسر جهان را کسب کرده است و یک تصویر جدید برای برندهای خودروی چینی در صحنه بین‌المللی ایجاد کرده است.

چه در مناطق مرتفع آمریکای جنوبی، آب و هوای بارانی جنوب شرقی آسیا یا خاورمیانه گرم، محصولات چری انعطاف‌پذیری و قابلیت اطمینان استثنایی را نشان می‌دهند و نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان جهانی را برآورده می‌کنند.

 

منبع مقاله: cheryinternational
تیم ترجمه و نگارش دل افکار