Skip to content Skip to footer

نیسان کیکس ۲۰۲۵ عرضه می شود

 

نیسان کیکس ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۲۳۲۲۰ دلار عرضه می‌شود

کراس اوور بازطراحی شده بدون افزایش بیش از حد قیمت به نسل جدید منتقل می‌شود. نیسان اطلاعات قیمت گذاری برای کراس اوور ساب کامپکت کیکس ۲۰۲۵ را منتشر کرد. کیکس برای سال ۲۰۲۵ یک بازسازی عمده انجام داد که شامل افزایش ابعاد، موتور قدرتمندتر و طراحی کاملاً جدید است. قیمت برای کیکس بازطراحی شده از ۲۳۲۲۰ دلار برای مدل پایه (۲۴۷۲۰ دلار برای مدل پایه با AWD) شروع می‌شود و تا بیش از ۲۹۰۷۰ دلار برای مدل SR مجهز به چهار چرخ محرک افزایش می‌یابد.

 

 

نیسان برای اولین بار نسل جدید کراس اوور ساب کامپکت را در مارس نشان داد. بازطراحی باعث افزایش ابعاد، طراحی جدید، موتور قدرتمندتر و چهار چرخ محرک در دسترس شده است. اکنون، پنج ماه بعد، نیسان قیمت کیکس ۲۰۲۵ را اعلام کرده است.

با وجود بازسازی عمده، قیمت کیکس تغییرات زیادی نمی‌کند. در حالت دیفرانسیل جلو، این شاسی‌بلند ساب کامپکت با قیمت پایه ۲۳۲۲۰ دلار برای مدل پایه S شروع می‌شود. مدل میانی SV با قیمت پایه ۲۵۰۷۰ دلار عرضه می‌شود و نمایشگر استاندارد ۷ اینچی را با یک صفحه نمایش مرکزی ۱۲.۳ اینچی بزرگ‌تر تعویض می‌کند و از کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

 

 

نسخه دیفرانسیل جلوی مدل برتر SR با قیمت ۲۷۵۷۰ دلار عرضه می‌شود و دارای یک خوشه ابزار دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، فناوری کمک راننده بهبود یافته و ویژگی‌های منحصر به فرد است. می‌توان چهار چرخ محرک را به هر سه مدل با هزینه اضافی ۱۵۰۰ دلار برای S و SR یا ۱۶۵۰ دلار برای SV اضافه کرد.

 

 

 

نیسان بهار گذشته اعلام کرد که کیکس از اواخر تابستان به نمایندگی‌ها می‌رسد، اما تاریخ دقیقی ارائه نکرده است. تمام تریم‌ها توسط موتور ۲ لیتری چهار سیلندر جدیدی که با سدان نیسان سنترا مشترک است، تامین می‌شوند. نیسان جدید ۱۴۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و از یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته برای ارسال نیرو به چرخ‌ها استفاده می‌کند.

 

منبع خبر: caranddriver

تیم ترجمه و نگارش دل افکار