Skip to content Skip to footer

مینی کوپر کانورتیبل 2025 خودرویی بی ریا و سرگرم کننده

 

این خودرو با سقف بازشو، طراحی جدید و زیبایی خط تولید Mini 2025 را به نمایش می‌گذارد. همچنین، ویژگی بامزه و قدیمی “همیشه باز” را بازگردانده است که زمان سپری شده با سقف باز را به شما اطلاع می‌دهد.

هیچ خودرویی نمی‌تواند با جذابیت بی‌نظیر یک Mini Cooper برابری کند، و این خصوصاً در مورد نسخه کانورتیبل صادق است. همه چیز در مورد این خودرو کوچک با سقف بازشو، از چهره گرد و دوستانه‌اش گرفته تا جریان هوای اطراف کابین هنگام رانندگی در جاده‌های مورد علاقه‌تان، پاسخی به حالت اخم و پرخاشگرانه اکثر وسایل نقلیه است. Mini کانورتیبل خودرویی بی ریا است: این اصطلاح به معنای توهین نیست بلکه تمرکز بر سرگرمی در اولویت است. اکنون Mini نسخه کاملاً جدید 2025 را معرفی می‌کند که از جمله ویژگی‌های آن، یک ویژگی بامزه و خنده‌دار است که مدت‌هاست از بین رفته است.

 

ابتدا به جنبه عملی آن می‌پردازیم. مانند مدل‌های سه در Cooper و Cooper S که قبلاً عرضه شده‌اند، مدل‌های کانورتیبل نیز دارای طراحی جدید و زیبایی در داخل و خارج هستند. یکی از تفاوت‌های قابل توجه خارجی این است که کانورتیبل چراغ‌های عقب مدل قبلی را حفظ می‌کند، احتمالاً به دلایل بسته‌بندی با صندوق عقب، اما در جلو نیز شبیه نوعی ماهی قرمز بامزه پوکمون است.

 

 

در داخل، یک صفحه مرکزی واحد با نمایشگر هدآپ برای راننده، در یک نسخه مدرن از Mini اصلی با حداقل امکانات، ترکیب شده است. از مواد باکیفیت ساخته شده است و طراحی مینیمالیستی آن با هویت برند سازگار است. صفحه مرکزی دایره‌ای OLED 9.5 اینچی با شخصیت پرشور و هیجان‌انگیز خارجی خودرو مطابقت دارد.

 

 

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های اضافی Mini Cooper کانورتیبل 2025

مانند مدل سقف سخت، دو موتور در بازار ایالات متحده ارائه می‌شود که هر دو موتورهای چهار سیلندر توربوشارژ 2.0 لیتری هستند. مدل Cooper دارای 160 اسب بخار قدرت و گشتاور حداکثر 184 پوند-فوت است، در حالی که مدل S به 201 اسب بخار و 221 پوند-فوت افزایش یافته است. تنها گیربکس ارائه شده، یک گیربکس دو کلاچه هفت سرعته اتوماتیک است و Mini ادعا می‌کند که Cooper S می‌تواند در کمتر از هفت ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

 

شاید یک معیار مهم‌تر سرعت سقف بازشو باشد که می‌توان آن را تنها در 18 ثانیه پایین آورد. راننده می‌تواند آن را با سرعت تقریباً 19 مایل در ساعت جمع کند و این مدل قابلیت باز کردن جزئی سقف تا 15.7 اینچ را مانند یک سانروف حفظ می‌کند.

 

 

زمان سپری شده با سقف باز خود را می‌توانید با بازگشت ویژگی “همیشه باز” در این Mini کانورتیبل جدید پیگیری کنید. این ویژگی در سال 2009 در Mini کانورتیبل به عنوان یک روش سرگرم‌کننده برای نظارت بر مدت زمانی که با سقف باز رانندگی کرده‌اید، معرفی شد. مفید است؟ نه چندان.  این ویژگی که در مدل‌های گذشته وجود نداشت، اکنون به عنوان بخشی از نمایشگر دیجیتال مرکزی بازگشته است.

 

 

با وجود مدل‌های برقی در بازار، این آخرین مدل جدید Mini با موتور احتراقی است که احتمالاً خواهیم دید. اگر منتظر یک خودروی کوچک و پرشور و هیجان‌انگیز بوده‌اید که اجازه ورود نور خورشید را می‌دهد، پس اینجاست. زندگی کوتاه است تا همه چیز را جدی بگیریم، پس چرا خودرویی انتخاب نکنیم که شخصیت یک اسکیت رولی و یک چتر ساحلی را ترکیب می‌کند؟

 

منبع مقاله: caranddriver

تیم ترجمه و نگارش دل افکار