Skip to content Skip to footer

تجربیات نو برای مشتریان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با ۵ سفر دو نفره به دوبی

رانندگی با فناوری نوین، تجربه‌ای نوین:

برند فونیکس NEV با ارائه جدیدترین دستاوردهای صنعت خودروسازی، گامی بلند در جهت خلق تجربه‌ای نوین از رانندگی برای شما برداشته است. این برند با عرضه خودروهای نوآورانه و پیشرفته مانند تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و اف ایکس برقی، به دنبال دنیایی پاک‌تر و پایدارتر برای نسل‌های آینده است.

علاقه‌مندان به فونیکس NEV روز به روز در حال افزایش:

استقبال چشمگیر از محصولات فونیکس NEV نشان‌دهنده تعهد این برند به ارائه خودروهایی با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست و مجهز به فناوری‌های روز دنیا است. مالکان تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، پیشگامان این سفر هیجان‌انگیز، تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی با خودرویی قدرتمند، کم‌مصرف و دوستدار محیط زیست را به اشتراک می‌گذارند.

قدردانی از اعتماد شما:

فونیکس NEV به پاس قدردانی از اعتماد شما، کمپینی ویژه ترتیب داد. اهدای ۵ سفر دو نفره به دوبی و ۲۰ دستگاه آیپد برگزار نمود که برندگان این کمپین در دو مرحله مشخص شدند. این سفر فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی بیشتر با برند فونیکس NEV و تعهد این برند به ارائه تجربه‌ای متمایز از رانندگی خواهد بود. با توجه به استقبال علاقه‌مندان از تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید و طی فرآیند نام نویسی، تکمیل وجه و تخصیص خودروها به مشتریان گرامی، قرعه کشی بخش جذاب کمپین زمستانه شامل ۵ سفر دو نفره به دوبی انجام و اسامی مشتریان مشخص شد.

تعهد به آسودگی خاطر شما:

فونیکس NEV با ارائه خدماتی مانند پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت 7 ساله یا 200 هزار کیلومتری برای خودرو و باتری لیتیومی، خیال شما را از بابت خدمات پس از فروش آسوده می‌کند.

به جمع خانواده فونیکس NEV بپیوندید:

فراتر از یک خودروی نوین، فونیکس NEV عضویت در یک خانواده را به شما هدیه می‌دهد. خانواده‌ای متشکل از افرادی که به دنبال دنیایی پاک‌تر و آینده‌ای روشن‌تر هستند. با پیوستن به این خانواده، تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را تجربه کنید و از مزایای و خدمات ویژه فونیکس NEV بهره‌مند شوید.

همراه با فونیکس NEV، به سوی آینده‌ای پاک و هوشمند رهسپار شوید!