Skip to content Skip to footer

اکستریم VX ارتقای سطح نگرشی جدید

EXEED متعهد است تا کیفیت زندگی کارآفرینان، متخصصان، افراد مشهور و کسانی که دارای نفوذ اجتماعی خاصی هستند را بهبود بخشد، آخرین نوآوری‌های خود را در سناریوهای تجاری سطح بالا اعمال کند و استانداردهای جدیدی را برای خودروهای لوکس بازتعریف کند.

VX یک وسیله نقلیه طراحی شده برای جلب توجه و احترام است. رسیدن به یک شام تجاری یا کنفرانس با اهمیت بالا در اکستریم VX یک نماد قدرتمند است. هنگام خروج از VX، مردم سر خود را برمی‌گردانند، و تحت تأثیر لوکس بودن و ظرافتی که شما را همراهی می‌کندقرار می گیرند. این خودرو همچنین صحنه را برای شما فراهم می‌کند تا با موفقیت در کنفرانس‌ها شبکه‌سازی کرده و روابط خود را تقویت کنید.

اکستریمVX محدود به شهرها نیست. این همراه قابل اعتماد سفرهای تجاری سطح بالای شما است و اطمینان می‌دهد که با راحتی و سبک بی‌نظیری به مقصد خود می‌رسید. خواه در حال رفتن به یک جلسه هیئت مدیره یا یک کنفرانس بین‌المللی باشید، VX طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که شما سرحال و آماده فتح افق‌های جدید هستید.

قدرت VX نسل جدید

اکستریم VX مجهز به سیستم چهارچرخ محرک الکتروهیدرولیک نسل ششم BorgWarner و موتور 2.0TGDI است که با گیربکس Aisin 8AT جفت شده است و قدرت و عملکرد چشمگیری را ارائه می‌دهد. در عین حال، دارای یک کابین سطح جت تجاری است که به شما امکان می‌دهد پس از یک روز طولانی کاری، از یک ماساژ آرامش‌بخش لذت ببرید و به مقصد خود با طراوت برسید.

24 سیستم پیشرفته کمک راننده و مجموعه ایمنی جامع VX که رتبه پنج ستاره C-NCAP را کسب کرده است، خطرات سفر را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. در صورت بروز حادثه، سیستم گسترده کیسه هوای پرده‌ ای بسیار بزرگ VX حفاظت بی‌نظیری را ارائه می‌دهند.

23 بلندگوی سالن کنسرت و ویژگی حذف نویز آن تضمین می‌کند که می‌توانید بدون توجه به صدای خارجی، تماس‌های کنفرانسی مهم را با آرامش انجام دهید.

اتصال چهار صفحه نمایش 40.6 اینچی این خودرو، کار، سرگرمی و ناوبری را آسان می‌کند.

اکستریم VX چراغ راهنمای صنعت خودرو برای مدل‌های تجاری و ممتاز است. به طور هیجان‌انگیزی، VX و نمایشگاه‌های آن بازارهای سراسر جهان را جذب خواهد کرد. VX نیازهای کارآفرینان، رهبران کسب‌وکار، متخصصان سطح بالا، افراد مشهور و تأثیرگذاران اجتماعی را برآورده می‌کند و وعده می‌دهد که سبک زندگی آن‌ها را ارتقا دهد. جهان شاهد عصر جدیدی از سفرهای سطح بالا خواهد بود که پاسخگوی کسانی است که زندگی نجیبانه‌ای دارند، بزرگ فکر می‌کنند و همیشه در پی موفقیت هستند.

منبع مقاله: exeedinternational

تیم ترجمه و نگارش دل افکار