Skip to content Skip to footer

اولین BMW M5 مدل ۲۰۲۵ در آمریکای شمالی بسیار بسیار نارنجی خواهد بود!

 

این نسخه منحصر به فرد BMW M5 مدل ۲۰۲۵ که به رنگ نارنجی منجمد زنده با تاکیدهای نارنجی در داخل و خارج خودرو است، در ماه اوت در حراج پبل بیچ (Pebble Beach) به فروش گذاشته خواهد شد.

بی‌ام‌و نسخه‌ای منحصر به فرد از BMW M5 مدل ۲۰۲۵ را رونمایی کرده است که توسط BMW Individual طراحی شده و قرار است در ماه اوت در حراج پبل بیچ به فروش گذاشته شود.
M5 به رنگ نارنجی منجمد فلزی با تاکیدات نارنجی روی چرخ‌ها و کالیپرهای ترمز طلایی رنگ‌آمیزی شده است.
کابین دارای صندلی‌های چرمی نارنجی، تریم کربنی و مجموعه لوگوهای مسابقات زیبایی خودرو پبل بیچ است.
نسل هفتم سدان M5 بی‌ام‌و ماه گذشته با یک پیشرانه هیبریدی پلاگین جدید با قدرت ۷۱۷ اسب بخار و گشتاور ۷۳۸ پوند فوت همراه با وزنی معادل ۵۳۹۰ پوند وارد صحنه شد. اکنون بی‌ام‌و یک نسخه منحصر به فرد از M5 مدل ۲۰۲۵ را رونمایی می‌کند که پس از حراج در پبل بیچ در ۱۶ اوت، اولین نمونه تحویل داده شده در آمریکای شمالی خواهد بود.

 

 

BMW M5 مدل ۲۰۲۵ پبل بیچ کنکورد الگانس #۱/۱ که توسط برنامه سفارشی‌سازی برند، BMW Individual، ساخته شده است، با رنگ متالیک نارنجی منجمد خود که قرار است غروب خورشید را در پبل بیچ تقلید کند، می‌درخشد. این رنگ قرار است درست زمانی که تولید M5 آغاز می‌شود، متوقف شود، به این معنی که هیچ M5 مدل ۲۰۲۵ دیگری با رنگ نارنجی منجمد پوشش داده نخواهد شد. چرخ‌های M دو پره دارای تاکیدهای نارنجی دست‌ساز هستند و در جلو ۲۰ اینچ و در عقب ۲۱ اینچ هستند. وظایف کاهش سرعت توسط ترمزهای کربن سرامیکی M با کالیپرهای طلایی مات انجام می‌شود.

این تم در داخل خودرو نیز ادامه دارد، صندلی‌های چندکاره M با چرم کیالامی نارنجی و سیلورستون مرینو، ترکیبی سفارشی برای این خودرو، تکمیل شده‌اند. تکیه‌گاه‌های سر دارای لوگوی مسابقات زیبایی خودرو پبل بیچ هستند که به گفته BMW با استفاده از یک فناوری جدید نوآورانه چاپ شده است، اگرچه این شرکت توضیحی در مورد این فرآیند ارائه نکرد. داشبورد با تریم فیبر کربنی با تاکید بر نقره‌ای تیره تزئین شده است و لوگوی مسابقات زیبایی خودرو پبل بیچ و نشان “#۱/۱” را نمایش می‌دهد. همان ترکیب نشان‌ها روی آستانه‌های در جلو نیز ظاهر می‌شود.

 

 

در مجموع، BMW می‌گوید که M5 منحصر به فرد شامل ۵۷۰۰۰ دلار آپشن است. M5 دارای بسته رانندگی کمکی حرفه‌ای است که امکان رانندگی بدون دست در بزرگراه‌ها در ترافیک را فراهم می‌کند. این نمونه همچنین بسته اجرایی را به همراه دارد که افزودنی‌هایی مانند جلوپنجره روشن، سایه‌بان عقب برقی و صندلی‌های جلو تهویه دار را در خود جای داده است.

 

 

یک سقف پلاستیکی تقویت‌شده با فیبر کربن، اسپویلرعقب و آینه‌های جانبی به لطف بسته کربن ارائه می‌شوند، در حالی که بسته M Drive Professional دو حالت رانندگی اضافی برای گشت‌وگذار در پیست اضافه می‌کند. بسته M Driver همچنین حداکثر سرعت را به ۱۹۰ مایل در ساعت افزایش می‌دهد و شامل یک کلاس رانندگی یک روزه در مرکز عملکرد BMW است.

 

این خودرو در ۱۶ اوت توسط شرکت Gooding & Company بدون قیمت پایه به حراج گذاشته خواهد شد. BMW می‌گوید تمام درآمدهای فراتر از MSRP خودرو به بنیاد شرکت پبل بیچ اهدا خواهد شد که بر ارائه برنامه‌های سوادآموزی و آموزشی در شهرستان مونتری تمرکز دارد. برنده حراج باید خودرو را در اواخر اکتبر دریافت کند.

 

 

 منبع: caranddriver

تیم ترجمه و نگارش دل افکار